RETOURPROCEDURE

 

Retourvoorwaarden

Is de bestelling niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product maakt geen deel uit van een pakket, en/of is niet voor u geprogrammeerd of geassembleerd.
  • Het product is niet gebruikt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Vul onderstaand retourformulier in. Na ontvangst en autorisatie kan u het product aanbieden ter verzending. 

 

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje.  Zodra de retour is aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Mag ik bestelde producten uitproberen alvorens ze retour te sturen?

Producten mogen worden uitgepakt en bekeken. Deze mogen echter niet worden gebruikt. Dus geen batterijen er in of voeding aangesloten. Mocht een product onverhoopt gebreken vertonen dan valt dat uiteraard onder garantie.  

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

De kosten voor retourneren zijn voor uw rekening.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt.  Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 14 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag [en eventuele leveringskosten] uiterlijk binnen 14 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

De volgende producten zijn uitgesloten van onze retourservice:

  • Verzegelde producten waarvan de verzegeling is verbroken en waarbij de specificaties, kenmerken en aard van het product al in de verpakking volkomen helder zijn (bijv. batterijen, usb-sticks, kabels, harddisks, geheugenkaarten etc.).
  • Een digitaal product dat niet op een fysieke drager staat, zoals een app.
  • Cadeaubonnen en -kaarten.
  • Software-abonnementen en producten.
  • Producten die speciaal voor u worden besteld.
  • Software en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten, zoals voorgeprogrammeerde apparatuur zoals alarmpakketten, -centrales, camerasystemen, NVR's en DVR's etc.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via de contactpagina